Mulți dintre noi avem saci cu haine pe care nu le mai îmbrăcăm din diverse motive: nu ne mai vin, ne-am schimbat stilul vestimentar sau, pur și simplu, ne-am plictisit de ele. Acum este momentul să le dăm șansa la o nouă viață prin intermediul proiectului The Empty Shop, ce a inițiat o campanie umanitară inedită.
Acesta este un concept diferit de magazin, din Mall-ul Promenada, unde suntem invitați să umplem rafturile magazinului cu haine ce vor fi donate unor familii cu posibilități materiale reduse. Hainele, odată colectate, vor fi sortate, cu ajutorul a 50 de voluntari „Let’s Do It, Romania!”, apoi curățate și livrate unui număr de 1000 de familii din județele Maramureș, Neamț, Iași, Constanța, Târgu Jiu, Călărași, Ialomița. Sunt vizate comunitățile în care există riscul de abandon școlar cauzat lipsei unor bunuri materiale de bază, cum ar fi hrana, alimentele sau îmbrăcămintea pentru copii.
Magazinul The Empty Shop este amplasat la nivelul unu al mall-ului Promenada și este deschis în perioada 5 aprilie – 18 aprilie a.c., în intervalul orar 10.00 – 22.00. Celelalte puncte de colectare vor fi organizate în mall-urile City Park Constanța, Shopping City Timișoara,
Shopping City Galați, Brăila Mall, Shopping City Piatra Neamț, Ploiești Shopping City,
Shopping City Deva, Aurora Shopping Mall (Buzău), Shopping City Târgu Jiu, Severin
Shopping Center, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Sibiu.
Partenerii Promenada în acest proiect sunt Let’s do it, Romania!, Ariel Pods, Lenor și C&A.
„Prin deschiderea The Empty Shop și a celorlalte 12 puncte de colectare din mall-urile
noastre din țară ne-am propus să derulăm cea mai amplă campanie de strângere de haine:
20 de tone în două săptămâni. Zilnic, sute de mii de oameni trec pragul centrelor noastre
comerciale din toată țara, pentru cumpărături, în drum spre serviciu, pentru a lua masa sau
pentru a se relaxa. Acum le lansăm și o provocare: de a dărui în beneficiul persoanelor cu
posibilități materiale reduse”, a declarat Corina Olteanu, Group PR Manager NEPI Rockastle.
Comments