Un nou restaurant orientat spre healthy food
Lagardère Travel Retail aduce un nou concept culinar în România prin deschiderea primului restaurant Natoo. Situat în ParkLake Shopping Center, din București, acesta se adresează consumatorilor orientați spre conceptul de healthy food, pentru un ritm de viață alert și sănătos.
Salate personalizate
Din dorința de a răspunde exigențelor individuale ale consumatorului, Natoo oferă posibilitatea personalizării unor produse din meniu, cum sunt salatele. Pe lângă mixul de ingrediente destinate produselor din gama health-conscious, meniul include și produse hedonice, precum croissantul cu Nutella și căpșune.
Alternative pentru diete vegane
“Profilul consumatorului Natoo este unul activ, interesat de healthy food, de gust și experiență, pragmatic și orientat către produse care pot fi consumate pe loc. Am introdus acest concept pentru că segmentul clienților pentru care calitatea primează este în creștere. Testăm aici inclusiv noi rețete care să ofere alternative pentru diete vegane”, a declarat Costin Neacșu, Chief of Operations Foodservice Business Line în cadrul Lagardère Travel Retail România.
Restaurantul Natoo din cadrul ParkLake Shopping Center are un ambient adaptat local de către echipa de design Lagardère Travel Retail România, cea care a dezvoltat și celelalte branduri foarte apreciate din divizia Food Service: 1 Minute, So! Coffee și HUB Experience.
Comments